打印

Foundation vs ALevel

Foundation vs ALevel

小弟今次會考09年ce.. 學校predict16-18分左右..
我想讀醫科或者電腦 hk醫科ce要成27分 我諗都無咩可能..
所以想去英國讀書.. 睇下英國al有無機會達到目標
已經上網搵過d資料同去過見agent傾過下...
呢加有幾個問題希望大家可以答下我

1. 如果真係hkcee ~16分左右 咁我應該選擇報foundation定係去英國boarding school考alv?
2. 聽講fundation都可以入到u讀醫, 係咪真有其事? 如有, 相比alv邊個會易入d?
3. 搵過1間叫ipswich school, 好似好好成績 如果考入去難唔難考?

聽講fundation都可以入到u讀醫, 係咪真有其事?
IMPOSSIBLE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1. 如果真係hkcee ~16分左右 咁我應該選擇報fundation定係去英國boarding school考alv?
2. 聽講fundation都可以入到u讀醫, 係咪真有其事? 如有, 相比alv邊個會易入d?.................impossible @ UK, still possible @ AUS
3. 搵過1間叫ipswich school, 好似好好成績 如果考入去難唔難考?                                                                                                                                                                                                                                                                               

3. 搵過1間叫ipswich school, 好似好好成績 如果考入去難唔難考?..............應該唔難, 我有朋友 interview/test 都唔駛都收, 佢成績一般。                                                                                                                                                                                                                       

To be honest, having 16 points doesnt mean that is the end of your life.
You may still opt to do medicine after your A-level, as long as you have at least 2As 1B, most likely 3As will give you a better chance

Being in medical school may not be as tough as you thought, I would say medical school is tough, but always able to achieve as long as you put in enough effort.

And I would suggest you to look for a school now, if it is after May, all good schools in UK would be taken. Try your best!

10樓同11樓講既都好唔同  
其實我有諗過最後可能會讀programming  

可能好似11樓咁講 我係度發緊夢啦
但係我都會努力嘗試 最後唔得最多轉修電腦...
講開又有問題... 英國Al 好少學校有ICT ??
有無人識ipswich school呀? 我想知佢好唔好?
因為我打算下星期試下去搵學校...

I dont mind telling you how many points i get for my HKCEE, and i end up in med school. I only got less than 16 points. Then, i went to overseas and did pre-U over there, the system over there is just totally different. They learn things by understanding, my results were much better there than I was in Hong Kong.
So dont give up!                                                                                                                                                                                                                       

去英國boarding school考alv
會考有十幾分, uk al 一定難唔到你
而且foundation 好難入到top 果幾間學校

發新話題